انچه شما خواسته اید.آهنگران.......

انچه شما خواسته اید.آهنگران.......
 
دانشجوی ارشد فیروزکوه

محل درج آگهی و تبلیغات
 

 

جیوه قرمز گیاهی" هدیه مقامات آمریکایی به ملک عبدالله بوده و وی نیز پس از دریافت بلافاصله به مقدار "یک گرم" به بدن خود تزریق می  کند.

 

 

جیوه قرمز گیاهی نیز ماده ای بسیار گران است و 100 گرم آن حدود 6 میلیارد تومان قیمت دارد و معمولاً شاهزاده های عربی منطقه از آن استفاده می کنند. این ماده اگر در حد معمولی و نرمال به بدن تزریق شود، باعث جوان شدن سلول ها و بافت سلولی بدن می شود و علاوه بر اینکه نشاط و شادابی را به فرد بر می گرداند، وی را نیز چندین سال جوان تر نشان می دهد.

پادشاه عربستان پس از دو الی سه روز بستری در بیمارستانی در نیویورک و طی کردن این دوره هدیه دیگری نیز در آن سفر دریافت می کند و یکی از مقامات کاخ سفید اسباب عیاشی و خوشگذرانی وی را نیز مهیا می کند و تمام این وضعیت را با دوربین مخفی ضبط می کند.

پس از بازگشت ملک عبدالله به عربستان و در آغاز حمله اسرائیل به لبنان و جنگ 33 روزه علیه حزب الله لبنان، پیامی از کاخ سفید به پادشاه می رسد که اگر با اسرائیل همراهی نکنید و حزب الله لبنان را تحت فشار قرار ندهید، ما فیلم غیراخلاقی پادشاه در سفر به نیویورک را منتشر می کنیم.

در پی این اقدام عربستان بلافاصله در جنگ 33 روزه لبنان، تشکیل دولت و پروسه دموکراسی در عراق، حمایت از اسرائیل در جنگ 22 روزه غزه و پیوستن به محاصره غزه، اتخاذ سیاست های ضد ایرانی و ایران هراسی در منطقه، پیاده کردن استراتژی آمریکا در تونس، مصر، سوریه، یمن و بحرین با سیاست های آمریکا همراهی کرد.



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

.: Weblog Themes By Pichak :.


پاورپوینت امام خمینی از ولادت تا وفات پاورپوینت؛ امام زمان حکیم ابوالقاسم فردوسی پاورپوینت روستای کندوان پاورپوینت اصول و مبانی برنامه‌ریزی کمپین حمایت از اکبر عبدی در تلگرام ‍پیامک عید قربان کار غیر اخلاقی پس ار درگذشت مرحوم علی طباطبایی پیامک میلاد امام رضا (ع) گریه کن-شادمهر عقیلی قاصدک. مهدی یراحی تنهایی لیلا( بی تو)- علیرضا قربانی دیگه عاشق فایده نداره- جهان کبریت - حمید عسگری عشق اگه روز ازل- هایده حرومت باشه - افشین آذری

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 18996
بازدید کل : 236880
تعداد مطالب : 917
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 2



<-PollName->

<-PollItems->

ابزار وبلاگنویسان ♥ ahangaran ♥ a>



کد کج شدن تصاوير

javahermarket

تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک